Friday 5 April 2024

MARI KITA BERBLOG


Sama ada peribadi atau profesional, blog menyediakan peluang yang tidak berkesudahan untuk otang ramai samada untuk bersosial, nerpolitik atau utk promosi produk. Blog memberi pluang besar utuk perniagaan kerana pembaca tidak terhad. Berpromosi produk di blog lebih menarik kerana blog menyediakan tapak yg boleh kita ubah suai.

Populariti blog tidak berkurangan. Malah, professional. Seperti yang dikatakan, "blog berguna untuk lebih daripada sekadar berkongsi fikiran. Malah, 60% pengguna akan membeli sesuatu selepas mereka membaca kontrn di blog.

Blogging masih penting hari ini untuk ahli niaga, politikus, bersosial dan macam2 lagi. Ramai tak tau iaitu blogger hebat boleh dapat hingga 50 ribu American dollar se bulan hasil dari entry yg dibuat. Bayangkan, US Dollar 50 ribu sebulan, mika 1 thun berap juta RM Malaysia.

(This site is our's and all stories belong to us.  Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.)©

Kamu komen apa saja yang kamu suka dan komen kamu tidak akan dipadam kerana sendiri komen sendiri pikul. 

No comments:

Post a Comment