Thursday 15 June 2017

UNTUK MEREKA YANG SUKA KELAINAN



Tadi saya berkobar-kobar untuk update entry baru tapi tiba-tiba mata mengantuk. Bila mengantuk otak mula lemau. Bila otak lemau saya dah tak boleh berfikir, jadi untuk tidak membatalkan niat menulis, saya copy and paste tulisan saya yang telah saya pos ke Facebook sebentar tadi.


(This site is our's and all stories belong to us.  Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.)©

Kamu komen apa saja yang kamu suka dan komen kamu tidak akan dipadam kerana sendiri komen sendiri pikul.

Video dan gambar dalam tulisan ini semata-mata hiasan.


44 comments:

  1. Nyata badai FB mampu menghakis originaliti...

    ReplyDelete
  2. Haha.. min meriam betul ye.. meeim buluh pun dah mcm nk perang mcm manalh kalau meriam betul. Salam kenal adam.mama pun org johor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal jugak.
      Jangan lupa sambut hari raya tahun ni.

      Delete
  3. SALAM JUMAAT RAMADAN JELANG SYAWAL

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat jugak kat paridah.

    ReplyDelete
  5. meriam ni boleh robohkan rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang roboh rumah kalau kena tembak. IQ main meriam ke?

      Delete
  6. dr main meriam buluh baik tlg isi sekut raya kt bekas

    ReplyDelete
  7. ngantok ngantokk pun berjaya gak update entri.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ngantok. Sempat copy and paste from my fb

      Delete
  8. belu raya lagi Dam.
    Puasa pun ada seminggu lagi.
    Dah 21 hari puasa tapi rasa macam baru 3 minggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak lawak
      Baru 21 hari dah rasa macam se minggu

      Delete
  9. Runtuh rumah kalau main meriam sebenar tu..

    Ok laa tu, saya minggu ni 1 entry pun tak up..lemau betul nak ngadap pc..makin nak raya, makin lemau rasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya faham.
      Saya up entry sebab ada masa banyak. Daripada termenung elok tulis apa yg perlu. Kuih oun tak kena buat.

      Delete
    2. Bila ada masa tu, sempat juga draf entry.

      Delete
  10. Saya faham.
    Saya up entry sebab ada masa banyak. Daripada termenung elok tulis apa yg perlu. Kuih oun tak kena buat.

    ReplyDelete
  11. Saya faham.
    Saya up entry sebab ada masa banyak. Daripada termenung elok tulis apa yg perlu. Kuih oun tak kena buat.

    ReplyDelete
  12. memang tak berjaya lah nak memasak ikut resepi tu..tak faham lansung..hihi

    ReplyDelete
  13. Hehehe... xberani main meriam..... main pop pop jah, ahahah~
    Boleh join lagi yyg ni, before kol 6pm hr ni
    http://nonasani.blogspot.my/2017/06/express-kad-raya-ga-by-nina.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha .... Pop pop pop

      Nanti saya visit blog tu

      Delete
  14. Mahal sangat nak beli tu satu sorang.. Haha..

    ----
    ERAZ FADLI | Bagi Hadiah Raya Aidilfitri 2017

    http://www.erazfadli.com/2017/06/eraz-fadli-bagi-hadiah-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete
  15. uih...pakai ni memang confirm beraya sakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat beraya sakan, rumah pun runtuh sakan.
      Rohaida dah ada ke belum benda ni?

      Delete
  16. tulaa. sama. tetiba ngantok. jadinya update entry join giveaway je xD

    ReplyDelete
    Replies


    1. Saya tengok entry nadyya tadi. Tapi ngntok. Esoklah saya baca and comment. Sekarang ni siang ngantok, malam pun ngantok.

      Delete
  17. Saya tengok entry nadyya tadi. Tapi ngntok. Esoklah saya baca and comment. Sekarang ni siang ngantok, malam pun ngantok.

    ReplyDelete
  18. Selamat hari raya utk adam sekeluarga...maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  19. dulu time budak2 mmg kaki main meriam buluh atau tin ridsect tu
    sekonkong ngan abang sekali...
    skrg pun main juga..mastermind abg jugak ngan adik ipar
    kita pakai tong dram pulak..barulah meriah
    nak pakai meriam betul xde stok kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada meriam betul tu, saya main hari hari.

      Delete
    2. Tak perlu tunggu raya.
      Hari hari saya beraya dengan meriam.

      Delete
  20. hahaha resepi apa tu? berjaya ke memasaknya? 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Resepi tu memang betul.
      Saya tak tau apa yang dia tulis.

      Delete
    2. Harap ada orang yg terjemahkan ke BM

      Delete
  21. Selamat Hari Raya Adam dan keluarga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...