Penulis tak perlu akur dengan hujah kamu


Sunday, 5 June 2016

BERPUASA MENGENALKAN SIAPA KITA YANG SEBENAR

Photo credit: orphandonation.blogspot

BERPUASA MENGENALKAN SIAPA KITA YANG SEBENAR

Assalamulaikum,

Aku tulis kali ni pendek aja. Terpendek dari sebelumnya. Ini tak bermakna selama ni aku tulis panjang berjela. Biasanya jumlah perkataan yang aku tulis memadai untu pembaca memahami apa yang aku tulis. Kali ni aku tulis hanya untuk memohon maaf kepada mereka di bawah ni:

a. Mohon maaf kepada blogger-blogger yang mintak aku sambungkan blog mereka ke blog aku. Aku tak dapat tunaikan, bukan kerana aku sombong. Agama kita melarang kita menyombong tapi kebanyakan tulisan di blog mereka yang aku baca tidak sealiran dgn selera pembaca-pembaca page aku. Merekalah sumber inspirasi aku berblogging.

b. Aku juga mohon maaf daripada mereka yang mintak aku perkenalkan barangan mereka atau kegiatan kumpulan  mereka di page aku. Menolong tu satu perbuatan yang mulia tapi kalau perkara tu tak sahih pada aku, maaflah, tak dapek den nak tolong.

Aku bersedia menolong sesiapa sahaja dengan rela hati andainya aku benar-benar pasti kesahihannya walau pun tanpa mereka minta. Sebagai contoh ada beberapa link  kat bawah ni, yang aku tau mereka ini, jujur, benar dan mengotakan apa yang dikata. Jaminan aku; tiada siapa yang akan kecewa jika berurusan dengan mereka ini:

1. Klik untuk mengetahui HOMESTAY


2. Klik untuk mengetahui PEDOMAN SUTERA


3. untuk penjana KESIHATAN ANDA


4. Klik untuk mengetahui CENDERAHATI

Tuan punya link kat atas kalau terbaca ni, tak perlulah ucap terima kasih sebab aku dah berpuas hati dengan memberi tau pembaca-pembaca perkara yang benar. Itu setaraf dengan ucapan terima kasih untuk aku.

Sekian, selamat bersyahur.

(Gambar dan video tiada kaitan dengan tulisan di page ini.)

This site belongs to us and the stories are ours. Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. Your stories and wisdom are as meaningful as mine.


Siapa yang rindu, tontonlah vido ni

Penulis tidak bertanggong-jawab terhadap komen yang menyalahi undang-undang, menyentuh sentimen agama, kaum dan sentimen individu.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...