Saturday, 18 March 2017

ORANG KETAWA BUKAN SEMATA MATA KERANA LAWAK. ORANG KALAH PUN GENG SENDIRI AKAN KETAWA


  



Cerita sebelumnya:  Apabila Jiran Bersembang (Klik)



(This blog is our's and the stories belong to us. Everyone has a story to tell and in sh!aring we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.

Penulis tidak bertanggong-jawab terhadap komen yang menyalahi undang-undang, menyentuh sentimen agama dan kaum serta individu. Segala risiko akibat ulasan atau  komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengulas sendiri.

Semua tulisan, gambar dan video dalam entri ini tiada kaitan dengan cerita, semata-mata hiasan.

32 comments:

  1. Penulisan pun boleh buat orang ketawa atau menangis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes wp.
      Tapi saya tak pandai tulis buat orang ketawa lebih lagi buat orang menangis.

      Delete
  2. Huhu... Jemput ke Channel Telegram saya ya Tuan https://t.me/ietaInfoLine/53

    Terima kasih sudi buat cerita di atas. Tak tahu lah nak gelak ka nak apa ka? 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah gelaklah.
      Bukannya lawak tu. Messej aje.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. hahaha.. jom bersunat sekali lagi..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cheerios Adam..Bravo for often writing nice, enjoyable postings.
      Keep up the great job!

      https://www.youtube.com/watch?v=rHRGYLutYAY

      Delete
    2. I knew it mama, you got the simple hidden messege.

      Delete
    3. I believe you also knew the tajuk what it's about.

      Delete
  5. penulis jwb apa bila bdk tu ajak sunat semula? heheheh

    ReplyDelete
  6. mcm mcm kan...

    PS: haah, 3 shoot je...yang lain blur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Henrie,
      Thank you singgah sini.

      Delete
  7. Messages. Sometimes they come in different forms. Sometimes camouflaged sometimes blurred. But the one that comes in the bottle it takes some skills to extract.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "But the one that comes in the bottle it takes some skills to extract."

      I believe it also takes a good eye to find those hidden meanings.

      Delete
  8. Buat lawak, kalau menjadi, orang ketawa, lepas tu dilupakan..

    Cuma lawak bodoh yang kekal evergreen..
    GST akan turunkan harga barang... Masih ku ingat lawak itu, di mana ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak tu memang jadi juara.
      Lawak yg jadi Naib johan: kalau harga ikan naik jangan makan ikan.
      Lawak Tempat ketiga: kalau tak nak bayar toll ikut jalan lama.

      Delete
  9. Haha..cerita pertama tu best. Ada ke diajaknya orang sunat lagi sekali hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita ni betul. Kerap saya jumpa dia setiap kali jumaat. Dia tunggu bapa dia ambik kereta.

      Delete
  10. ada yg lawak dan ada yg krik2.. tp skrg sy suka layan maharaja lawak meja. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita. Saya pun suka tu. Hahaha

      Delete
    2. Samalah kita. Saya pun suka tu. Hahaha

      Delete
  11. just read read and read ;)
    by the way still funny okew

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entry ni untuk bacaan ringan je nayfatimah.
      Thank u sudi baca.

      Delete
  12. baca cerita ni jer boleh mengundang ketawa dan senyuman. sunat sekali lagi ya? saya pun kekadang suka baca cerita lawak dan menonton rancangan komedi, terutamanya ketika tension.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...