Penulis tak perlu akur dengan hujah kamu


Friday, 10 February 2017

JOM REHATKAN MINDA.


Cerita kat atas takda kena mengena dengan orang dalam dan luar Negara


(This site is our site and the stories belong to us. Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.

Kita bernostalgia sekejap

Penulis tidak bertanggong-jawab terhadap komen yang menyalahi undang-undang, menyentuh sentimen agama dan kaum serta individu. Segala risiko akibat ulasan atau  komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengulas sendiri.

Semua gambar dan video dalam tulisan ini tiada kaitan dengan cerita. Ssemata-mata hiasan.

29 comments:

  1. Adoi
    Adei adei
    Aduh, Aduh, Aduh.

    ReplyDelete
  2. kekeke..saya setuju sangat tapi guna lesung batu bahaya..gigit telinga macam Mike Tyson buat atau belasah dengan kayu mop memadailah..hihi..cakap berdegar2 tapi selama tiga puluh tahun waktu masih berkahwin, mulut je bising, tapi tak pernah berani.Habis2 kuat tarik cermin mata dan baling ke semak sebab dia 'buta' tanpa specs!huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama,

      Suami macam tu kena ikut kata2 Winston Churchill, macam yg mama tulis kat your latest entry:

      When you're going through hell, keep going - with the lesung batu.

      Delete
  3. boleh ilang ingatan kalau kena tu.
    tapi hebat hakim tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua bini serupa kot.
      Bini hakim ke, bini lawyer ke, bini hulubalang ke, bini lanun ke.
      Cuma azian je tak macam tu.

      Delete
  4. Setakat "baling" belum satu kesalahan.

    Sepatutnya di peringkat PDRM - NFA
    Di peringkat AG - No Prima Facie
    Di peringkat mahkamah - buang kes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi peringkatnya.

      Di peringkat - SPRM
      Di peringkat - MMC

      Tapi takda kaitan kes baling anak lesong batu.

      Delete
  5. Kisah benar atau rekaan?? Pastinya kisah di atas tiada kaitan dengan saya walaupun berstatuskan seorang isteri. ~_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita ni memang rekaan tapi kalau ada terjadi kat mana2 saya tak tau. Kalau ada terjadi, elok elakkan berdepan dgn hakim macam tu.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Adeh lawak betul..nasib si suami tak meninggal kena baling dengan anak lesung batu..biasanya si isteri suka bising-bising dan bebel jer..lumrah seorang wanita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka betul dengar isteri bebel. Itu satu irama bagi saya. Bila dia bebel, saya diam. Bila saya diam lama2 dia senyap.

      Dah lama saya tak kena bebel. Rindu pulak nak dengar tu.

      Delete
    2. Saya baru published sambungan kesah Maiko.

      Delete
    3. In shaa Allah klu en.adam dapat pengganti arwah, mungkin ada yang akan bebel pada en.adam..ok, jap lagi saya baca..

      Delete
    4. Hahaha,
      Cadangan yg baik tu.

      Delete
    5. Hahaha,
      Cadangan yg baik tu.

      Delete
  8. komen ini tiada kena mengena dengan entri di atas. wahaha (gurau je)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adat berkawan, mesti boleh bergurau.
      Terutama sesama blogger.

      Saya baru baca entry ainniah.

      Delete
  9. Haha.....kesian tau isteri isteri dituduh kejam mcm tu. Rasanya tu kes terpencil jer tu
    Sapa tak sayang laki weyh...kecuali laki buat pasal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakim tu pun pernah kena baling dgn bini.
      Dah dua kes terpencil.

      Delete
  10. hahahah kuat jugaklah wife dia. I tak larat nak hayun anak lesung/ lesung batu. Baling pakai periuk je >,<

    ReplyDelete
  11. Mommy, elok baling dgn bantal je.

    ReplyDelete
  12. Saya tak pernah baling apa2 kat suami saya. Sbb saya tahu kalau saya baling anak lesung batu,dia baling emak lesung batu balik kat saya. Tak adanya dia nak mengalah. Kalau saya bebel dia jerit DIAM! Itu dulu,masa muda2. Sekarang lain.Dah tua..haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang saya rasa tak best sebab tak ada orang bebel kat saya.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...