Friday 24 February 2017

KENAPA SUAMI TIDAK HENDAK BALIK KE RUMAH


Cerita sebelumnya: Misteri Di sebuah Rumah Teres (Klik)


People stay married because they want to, not because the doors are locked.

Di bawah ini ingin saya memperkenalkan se orang usahawan Bumiputera yang gigih.



(This site is our's and the stories belong to us. Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.)

Super Woman

Penulis tidak bertanggong-jawab terhadap komen yang menyalahi undang-undang, menyentuh sentimen agama dan kaum serta individu. Segala risiko akibat ulasan atau  komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengulas sendiri.

Video, ghambar dan tulisan tiada kaitan dengan orang yang membaca, yang tidak membaca dan juga penulis. Cerita, ini semata-mata rekaan.

13 comments:

  1. hihihi
    Okay..
    A friend send me this a few days back..
    Dua orang lelaki yg Takut Bini bersembang.
    TB (1) Smlm bini aku suruh basuh kain.Aku tengking dia balik.
    TB (2)Waah hebat!! Apa ko kata?
    TB (1) Aku jerit kuat2."SABUN MANA!!!???.
    padan muka bini aku..ingat kita takut ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun nak gelak macm adk dayah: hahahaha...

      Thanks for the joke. Saya rasa memang ada tu.

      Delete
  2. syabas, kerana menolong Bumiputera dalam bidang usahawan.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hahaha.
      Saya tak ada gambar irang gelak.

      Delete
    2. Hahaha.
      Saya tak ada gambar irang gelak.

      Delete
    3. gambar smile tu saya ambil dari keypad tab.. kalau guna hp atau pc memang tak ada laa gambar tu.. hehehe..

      Delete
  4. hahahahaha~ gambar senapang tu menggerunkan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...