Tuesday 18 July 2017

ENTRY TANPA CERITA


Humaira Sofea (8 bulan at that time) with her aunties bersama Gabenur Bank Negara, Malaysia raya 2016

Gambar bawah: Humaira Sofea di laman rumah Tuan Idzahar Rasidi, her grandpa. Raya 2017



















Click the video then click watch on YouTube

Entry sebelumnya: I Never Stop Dreaming

Blog ini memperlawa usahawan untuk beriklan di sini. Nyatakan jenis pengiklanan yang di kehendaki di emai biarlembuyangjadilembu@gmail.com

(This site is our's and all stories belong to us.  Everyone has a story to tell and in sharing we find healing. I expect this story will give hope a good chance to grow in your hearts. Your wisdom and stories are as good as mine.)©

Kamu komen apa saja yang kamu suka dan komen kamu tidak akan dipadam kerana sendiri komen sendiri pikul. Video dan gambar dalam tulisan ini semata-mata hiasan.

60 comments:

  1. hahaha there r certain things Google cant answer..!! hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Google translation is very bad. Don't ever ask google to translate.

      Delete
    2. Hahaha. Many things google cant answer because Google is not that clever.

      Delete
  2. Toilet tu untuk yang emergency sangat sangat, tak boleh tahan dah..

    Kalau ternampak simbol macam tu, kita yang normal ni pun tiba tiba rasa nak terken...

    Kesipuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah keadaan macam dlm gambar tu, memang tak sempat sampai ke toilet. Berguguran serta bertaburan di perjalanan. Lepas tu memang penuh kesipuan.

      Delete
  3. Don't buy ur shoes there ladies at kedai kasut kang kang ... 😂😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak adakah perkataan lain yang lebih sopan dan sesuai..
      "Kedai Kasut Membuka Kedua Dua Belah Kaki"

      Delete
    2. Mrs pip,
      Not only ladies, men also kang kang kang. So men also dont uy there. The shop owner is also kang kang kang.

      Delete
    3. Membuka kedua2 belah kaki perkataan pendeknya kang kang. Kalau profesor ada yg kangkong. Hehehe.

      Delete
  4. Replies
    1. Jamuan raya 2017 belum lagi.
      Selamat hari raya Zie.

      Delete
  5. Haha... Suka dengan warna dye rambut GBN tu.... cantik colour yang dia pilih... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rambut dia memang ori. Cantik, saya pun suka.

      Delete
  6. Hahaha..
    Tergelak sampai tak tau nak komen apa.

    ReplyDelete
  7. Haha.. tergelak saya pagi2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah tak gelak lagi sebab malam tadi dah gelak.

      Delete
  8. Assalamualaikum,

    Wordless entry ni.. :)

    Jemput baca dan komen entri ini juga ya.. :)

    http://www.erazfadli.com/2017/07/sndlipstick-by-siti-nordiana.html

    ReplyDelete
  9. MERENUNG WORDLESS N3 TERSIPU PULA HEH..HEH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tersipu2 kat kedai kasut tu.
      Tersipu tapi happy.
      Hihihi

      Delete
  10. Welcom turist, we spik Inglish.

    Kalau kat Mesia mesti PBT tak lulus papan tanda tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun tak tau kat negara mana signboard tu.
      Saya copy from google. Tapi bukan kat malaysia.

      Delete
  11. Teehibur Pula mama tengok gambar Tu. Comelnya humaira.. dah berapa tahun dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usia dia 1 tahun 7 bulan.
      Some bloggers called her Little Maiko.

      Delete
  12. saya suka kepada restoren jangan ketawa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tuan ke resroren tu, tuan jangan ketawa.
      Saya pun tak tau kat mana.

      Delete
  13. Nice Artikelnya.. ijin share dan jangan lupa kunjungan baliknya... http://umpanessence.com

    ReplyDelete
  14. Little Maiko.....bila tuan nak tunjuk gambar tuan yang terkini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar saya no pblm tuan.
      Bila ada event yg menarik nanti saya kongsikan.
      Thank u singgah sini. Saya pun kerap visit blog tuan.

      Delete
  15. Gambar saya no pblm tuan.
    Bila ada event yg menarik nanti saya kongsikan.
    Thank u singgah sini. Saya pun kerap visit blog tuan.

    ReplyDelete
  16. tengok tanda toilet dalam ni pun rasa macam dah nak terbarai ni.
    kalau jumpa yg sebenarnya entah macam mana.

    ReplyDelete
  17. Banyak humour dalam kehidupan ini .

    Humaira Sofea, suka nama itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like your name too but i don't know what yr name is.

      Delete
  18. adushh macam2

    cantik nama, Humaira Sofea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka nama Husna.
      Love the name so much.

      Delete
  19. Comel anak Adam, Anak saya yg nombor tiga setahun 9 bulan masa raya. Sebaya rupanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainniah, saya lelaki. Tak boleh beranak. Tukar jantina pun belum tahu boleh beranak. Rugi kalau tukar jantina. Kena belajar pakai bra. AwAwAw.

      Thanks.

      Delete
    2. Anak Ainniah cantik sebab suami handsome. Saya tengok gambar kat profile Ainnah.

      Delete
  20. gambar-gambar di entri ni sangat mencuit hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg paling mencuit hati saya rasa tanda untuk ke tandas.
      Thanks singgah radhia.

      Delete
  21. Dah besar Humaira Sofea..comel jer dia..

    Semua sign tu mengundang senyum, gelak dan tawa jer..bolehlah jadikan bahan untuk kurangkan stress..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usia dia setahun lapan bulan sekarang

      Delete
    2. Baru nak belajar becakap

      Delete
    3. Sekejap jer hampir 2 tahun umur Humaira Sofea..ermm mesti nanti dah pandai cakap, banyak celotehnya..

      Delete
    4. Izzeyda, kalau tengok gaya dia sekarang mungkin becok dia bercakap nanti.

      Delete
  22. hahaha...lucu tengok signboard tu...seronok juga gelak sorang2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan gelak sorang sorang.
      Merbahaya tu. Hihihi.

      Delete
  23. hahaha kelakar tgk gambar tu semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Signboard toilet tu kalau ada kat sini, ramai tak sempat ke tandas. Hihihi

      Delete
  24. huh,,
    serius la ade signboard cmtu...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.
      Kat malaysia ada dua. Satu kedai kasut. Satu lagi kedai makan jngan ketawa.

      Delete
  25. Restoran Jangan Ketawa tu untuk orang yang serious dah muram ke kot haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lizawati,
      Saya tak tau restoren tu kat mna. Saya Copy dari intenet. Mesti kat malaysia sebab ada perkataan jangan ketawa.

      Liza jangan ketawa dgn ulasan saya ni.

      Delete
  26. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...